ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΕΤΑΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΠΟΥ ΣΧΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΔΥΟ ΑΠΟ ΑΝΩ ΕΩΣ ΚΑΤΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΕΤΑΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ

ΠΟΥ ΣΧΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΔΥΟ ΑΠΟ ΑΝΩ ΕΩΣ ΚΑΤΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ
ΘΑΝΑΤΟΥ

ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ

~

 

Στα
Βιβλικά κείμενα της Καινής Διαθήκης διαβάζουμε μια αναφορά που επιφανειακά
φαίνεται να μην έχει κάτι το ουσιώδες και ωστόσο πρόκειται για μια πολύ
μυστικιστική και συμβολική εικόνα που «δόμησε» ο συγγραφέας(ή μήπως πρέπει να
πω καταγραφέας;;;)της εποχής εκείνης.

Πρόκειται
για την μυστηριώδη φράση «Και ιδού το καταπέτασμα του Ναού εσχίσθη εις δυο από
άνω έως κάτω.»

Ας
αποσυμβολίσουμε λοιπόν εδώ το μυστήριο της σημαντικής αυτής πρότασης.

Κατά
πρώτον λέμε πως δεν σκίστηκε κανένα καταπέτασμα ναού, τουλάχιστον όχι όπως το
νομίζουν οι περισσότεροι, καθότι ο συγγραφέας άλλο εννοούσε.

Έπειτα
πρέπει να πούμε ότι η λέξη «Ναός» είναι το 
Ανθρώπινο Σώμα, που είναι το κατοικητήριο της Ψυχής.

Όταν
λοιπόν κάποιος παίρνει Μύηση,(μιλώ για μυήσεις από την Τρίτη και πάνω) το
ανάλογο σώμα υπόκειται σε μια δραστηριότητα τόσο έντονη  που η ύλη εκείνου του πεδίου δεν αντέχει και καταστρέφεται
ολοκληρωτικά, προκαλώντας έτσι ένα είδος «απελευθερωτικού θανάτου» από τις
πλάνες του πεδίου εκείνου.

Στην
περίπτωση του Χριστού, ο Μέγας Διδάσκαλος, «απελευθερώθηκε» από το «Ατμικό
Σώμα» το σώμα της Ψυχής, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αργότερα Αυτός ήταν
«Άψυχος». Ναι, είναι περίπλοκο να το εξηγήσω μιας και εμπλέκονται πληροφορίες
σχετικά με τους «φορείς»(τα 7 μας σώματα)την εξέλιξη, και τις μυήσεις, θέματα
που δυστυχώς δεν έχει ό καθένας σας την ίδια κατανόηση ούτε την ίδια μελέτη
πάνω σ’ αυτά.

Ωστόσο
ας προσπαθήσω να το εξηγήσω ως εξής:

Ας
υποθέσουμε λοιπόν πως έχετε πάει στην αγορά και έχετε πάρει ένα ωραίο πήλινο
βάζο(ο φορέας ή σώμα) Μέσα σ’ αυτό βάζετε νερό για τα λουλούδια σας. Μετά από
πολύ καιρό όμως το βάζο δε το χρειάζεστε και νιώθετε ότι έχει βγάλει πλέον τα
λεφτά του. Το πετάτε κάτω και αυτό σπάει(θάνατος του φορέα ή σώματος) Εκείνο
όμως που παραμένει είναι το υγρό(η Ψυχή)που αν και «έσπασε ο φορέας του» ωστόσο
εξακολουθεί να υπάρχει.

Αυτό
είναι λοιπόν η φράση που αναφέρεται στα Ευαγγέλια. Η Ψυχή δεν χάνεται όταν
καταστρέφεται το Ατμικό σώμα, αφού η ίδια είναι αθάνατη. Μόνο τα «περιβλήματα»
είναι «θνητά».Είναι τόσο κρυμμένο αυτό το σύμβολο που ένας αμύητος στον
αποκρυφισμό δεν κατανοεί γιατί υπάρχει αυτή στην καινή διαθήκη.

Κάτι
επίσης σχετικό μ’ αυτό υπάρχει και στον ανατολικό χορό των επτά πέπλων,που η
χορεύτρια είναι ενδεδυμένη(συμβολικά βέβαια)με επτά πέπλους(οι επτά φορείς)και
σε κάθε ολοκληρωμένο «γύρισμα» ρίχνει και από έναν για να παραμείνει στο τέλος
εντελώς γυμνή, σύμβολο πως για να δει κανείς την Αλήθεια πρέπει να απαλλαχθεί
και από τα επτά του σώματα, μιας και αυτά τη διαστρεβλώνουν όπως ο πέπλος που
δεν αφήνει το μάτι του παρατηρητή να δει καθαρά το σώμα της χορεύτριας.

Στην
Ελληνική μυθολογία, υπάρχουν αναφορές σχετικά με κάποιες Θεές που τιμώρησαν
θνητούς επειδή τις είδαν να λούζονται γυμνές στην πηγή κάποιου δάσους, σύμβολο
πως εκείνος που βιάζεται να δει την Αλήθεια «τιμωρείται από την ίδια του την
πράξη», γιατί έχει δει πράγματα που δεν ήταν ακόμα έτοιμος να δει(συνήθως οι
«τρελλοί» αυτό είναι).

Αυτός
είναι ο σημερινός αποσυμβολισμός της φράσης της Καινής Διαθήκης. Τα στοιχεία
που έβαλα στο τέλος από την ανατολή και την Ελληνική μυθολογία ήταν για να
δείξω την παγκοσμιότητα αυτής της γνώσης.

Ελπίζω
να σας άρεσε το κείμενο αυτό και να το βρήκατε ενδιαφέρον.

 

Μάριος ο Εσωτεριστής

This entry was posted in αποσυμβολισμοί. Bookmark the permalink.

4 Responses to ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΕΤΑΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΠΟΥ ΣΧΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΔΥΟ ΑΠΟ ΑΝΩ ΕΩΣ ΚΑΤΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ

  1. Ο/Η Aaylita λέει:

    Ενδιαφέρουσα ερμηνεία, Μάριε….Σίγουρα τόσο η Παλαιά όσο και η Καινή Διαθήκη περιέχουν πάρα πολλούς συμβολισμούς που πολλοί τους ερμηνεύουν διαφορετικά.

  2. Ο/Η Mάριος λέει:

    Ευχαριστώ για το σχόλιο σου Αaylita.Nαι, έτσι είναι, υπάρχουν πολλοί περίεργοι συμβολισμοί στη Βίβλο.Η πολλαπλή ερμηενεία ενός συμβόλου δείχνει(κατ\’ εμε)και πόσοαληθινό είναι αυτό.May the force be with you…

  3. Ο/Η Lady of Avalon λέει:

    O αποσυμβολισμός εσωτερικών κειμένων (είτε είναι απόκρυφα είτε μυστικιστικά) είναι πολύ δύσκολος και ελοχεύει πολλούς κινδύνους… Πάραυτα θα ήθελα για το συγκεκριμένο κείμενο να σου δώσω συγχαρητήρια γιατί πιστεύω ότι ο αποσυμβολισμός σου είναι απόλυτα πετυχημένος. Χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι κάποιος άλλος δε το είδε αλλιώς…Οποιος όμως ασχολείται έστω και λίγο με την εσωτερική φιλοσοφία βλέπει ξεκάθαρα τον συμβολισμό.Καλό σου βράδι και σε ευχαριστούμε!

  4. Ο/Η MARIA λέει:

    συμφωνω με τη λαιδη οτι ο αποσυμβολισμος ειναι ενιοτε επικινδυνος να διασαφηνιστει λανθασμενα αλλα αυτη η προσπαθεια σου μαριε με βρισκει συμφωνηκαλο βραδυ φιλε

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.