TI MΗNΥMATA ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΤΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ

ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

 

1.    
Η αίσθηση της φιλομάθειας. Είναι το πρώτο που πρέπει να περνάνε οι δάσκαλοι τα
παιδιά. Είναι ο ακρογωνιαίος λίθος που πρέπει να περάσει κάθε εκπαιδευτικός
προς διδασκόμενα παιδιά. Χωρίς αυτό τίποτα δεν μπορεί να γίνει εφικτό.

2.    
Η αίσθηση του ενδιαφέροντος, ώστε να μην πλήττουν τα παιδιά με αυτά που
διδάσκονται.

3.    
Η αίσθηση του καθήκοντος, ώστε να κάνουν τα μαθήματά τους στο χρόνο που πρέπει.

4.    
Η επίγνωση της προσωπικής προόδου, ώστε να βλέπουν από μόνα τους, πως η διδαχή τα
βοηθάει να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι.

5.    
Η ανάπτυξη της προσωπικής νοημοσύνης, ώστε να μάθουν να σκέφτονται μόνα τους χωρίς
χρειάζονται απαραίτητα τις συμβουλές άλλων στην υπόλοιπη ζωή τους.

6.    
Η Κατανόηση της δύναμης γνώσης που αποκτούν και του ότι είναι καλό να την
χρησιμοποιήσουν για ωφέλιμα έργα.

7.    
Η διαμόρφωση Χρηστού χαρακτήρα, ώστε να αγαπά τον ίδιο, την οικογένειά του και τους
συνανθρώπους του, αλλά και να μπορεί να είναι υπεύθυνο και έμπιστο άτομο για
τους άλλους. Μια διαμόρφωση που θα το κάνει αντάξιο των γονιών του, ενώ οι
δάσκαλοι του θα είναι υπερήφανοι γι’ αυτόν.

8.    
Η Δύναμη της Υπέρβασης του Δασκάλου και όσων δόθηκαν στο παιδί, ώστε να μπορεί πλέον να
έχει γνώμη δικιά του για ότι ερωτάται αντί να απαντά σαν φερέφωνο του αυτών που
το δίδαξαν, ενώ όλα τα παραπάνω να είναι τόσο αυτονόητα που ούτε καν να τα
σκέπτεται. Έτσι θα είναι μια ολοκληρωμένη
αυτόβουλος και αυτοδύναμος ατομικότητα μέσα στην κοινωνία ικανή να βλέπει, να
κρίνει, να κατακρίνει ή να διακρίνει ποια πράγματα χρίζουν προσοχής, ποια όχι,
ποια είναι βλαβερά και ποιά  να
αποφεύγονται.
Έτσι πρέπει να είναι ένα παιδί όταν παίρνει απολυτήριο από το
σχολείο, και με αυτόν τον τρόπο όλοι όσοι κάθισαν και το δίδαξαν θα ξέρουν ότι
δεν έχασαν τσάμπα το χρόνο μαζί του.


Advertisements
This entry was posted in κοινωνία. Bookmark the permalink.